MATRIKULA

2019/2020 IKASTURTERAKO MATRIKULA

2 URTETIK DBH BITARTEKO IKASLEEN MATRIKULA

Urtarrilaren 28tik otsailaren 8 arte 2 urtetik (2017an jaiotakoak) DBH birtarteko ikasleen matrikula izango dugu zabalik Laudio Ikastolan.

HITZORDUA ESKATU 94 672 67 37 TELEFONOAN

Zure seme-alabaren matrikula bideratzen interesatuta egonez gero, 94 672 67 37 telefonora deitu eta dagokizun ikasmailari buruzko informazioa jasotzeko hitzordua emango dizugu.
Matrikula bideratzeko ondorengo dokumentazioa ekarri beharko duzu: guraso edo tutoreen NANaren fotokopia, Familia liburuaren fotokopia eta errolda familiarra.

ATE IREKIAK HAUR HEZKUNTZAN

Urtarrilaren 25ean ate irekien eguna burutuko dugu Haur Hezkuntzan 16:30etik 18:30era. 2017an jaiotako haurren eskolatzea erabakitzeko garaia iritsita, gure laguntza eskaini nahi dizuegu. Horregatik gure etxea ezagutzera gonbidatzen zaituztegu, zuen haurrarekin batera gure egunerokoa gertutik ezagutu dezazuen. Familian disfrutatzeko ekintzak partekatuko ditugu guztion artean. Gainera, plastilina pote bat oparituko dizugu!

ATE IREKIAK DBH-N

Urtarrilaren 18an ate irekien eguna burutuko dugu DBHn  16:30etik 18:30era.  Gure ikasketa metodologia, funtzionamendua eta instalazioak ezagutzeko gonbidapena luzatzen dizugu, gainera, orientazio azoka ere izango dugu, etorkizunerako eskaintza ere ezagutu dezazun.

INFORMAZIOA

Matrikularen inguruko informazio gehiago Ikastolako idazkaritzan eta 94 672 67 37 telefonoan eskainiko dizugu.

IZEN EMATEA

Ikastolan seme-alabak matrikulatzen interesatuta dauden familiek urte osoan zehar izena emateko aukera zabalik dute. Ikastola arduratuko da, ikaslearen adinaren arabera, familiekin harremanetan jartzeaz dagozkien tramiteak burutu ditzaten.

0 ETA 1 URTEKO HAURRAK

Maiatza aldera 2019ko irailetik aurrera 0 eta 1 urteko mailatan hasiko diren haurren, 2018 eta 2019 urteetan jaiotakoen matrikula epea zabalik izango dugu.

BATXILERGOKO AURREMATRIKULA

Batxilergorako aurrematrikula ere  maiatza hasieran burutuko dugu.