SORMENARI SO: PARTEKATU IKASTOLA KOMUNITATEAREKIN

Familian bizitzen ari garen une honetan, seme alabekin, gertukoekin edota bakarrik ere, sormenari seguru tarte handia eskaintzen ari gatzaizkiola.

Hori kontutan hartuz, sortutako eta sortzeke dugun guztia elkarrekin partekatzeko proposatzera gatoz,  animatuko zara?

albisteak  |  argazkiak  |  bideoak

musika | literatura | eskulanak | tailerrak | sukaldaritza | elkarrekintzak

Azken ekarpenak

Etxean erratza pasatzeko agindu dizutela? Aroak modu berri bat asmatu du!

Arhanek misterioz beteriko ipuin zoragarri hau idatzi eta ilustratu digu.

Gure burua eta gorputza zaintzeko garaia da, bainuontzia bete eta zaindu maite duzun hori! ikasi bainuontzirako gatzak egiten.

Hemen duzu Sormenari so ekimenera heldutako lehen erronka: esku challenge... bideoa bidaltzen ausartuko?

Anddek eta Aetzek etxean mamia egiten irakatsi digute. Ummm! bai goxoa

Kirola etxean egiteko modu dibertigarri bat ikusi nahi? Hemen duzu espageti lastekerta!

Hona hemen gaurkoan jaso ditugun etxean egiteko eskulan dibertigarri batzuk. Zurea bidaltzen animatuko?