ikasbidaia

Abenduaren 14an burutuko dute 19:00etatik aurrera Ikastolako kiroldegian.

Las entradas estan ya a la venta para la fiesta que celebrarán el 1 de diciembre en la sala Gazela.

Sarrerak salgai dituzte dagoeneko abenduaren 1ean Gazela aretoan ospatuko duten jairako.

Abenduaren 16an, ostirala, DBH4ko ikasleen ikasbidaiaren aldeko moda desfilea ospatuko dute Ikastolako kiroldegian 20:00etan

DBH4ko ikasleek ikasbidaiaren alde urtero antolatzen den moda desfilea Ikstolara bertora ekarriko dute aurten.  Hitzordua abenduaren 11n, ostirala, jarri dute, 20:00etan, Ikastolako frontoian.

Sarrerak salgai dituzte 3 euroren truke, edari bat eta hainbat zozketatarako zenbakia barne dutela.

El alumnado de 3º de ESO esta ya preparando el viaje de estudios que realizarán en 2016. En la fiesta de la Ikastola organizaron un mercadillo en el que sortearon una videoconsola Playstation 2. El número premiado ha sido el 75, y la persona ganadora puede reclamar el premio a través de la secretaría de la Ikastola.

DBHko 3. maila amaitzera doazen ikasleak 2016an egin behar duten ikasbidaia prestatzen hasi dira. Ikastolako jaian merke azoka antolatu zuten eta berton Playstation 2 bideokontsola baten zozketa burutu zuten. 75 zenbakiari egokitu saio saria eta irabazleak ikastolako idazkaritzaren bitartez eska dezake saria.

DBH4ko ikasleak ikas-bidaia prestatzen ari dira burubelarri eta hainbat ekintza antolatu dituzte xede horrekin dirua biltzeko.

Orriak

RSS - ikasbidaia-era harpidetu