Albisteak

Primerako ogitxoak prestatu dituzte, errezetari jarraituz eta forma desberdinak emanez.

Interesdunek curriculuma helarazi azaroaren 17a baino lehen curriculumak@laudioikastola.eus posta elektronikora.

Seaskak, Ipar Euskal Herriko Ikastolen Elkarteak, urtero argitaratzen duen egutegia salgai dugu Ikastolako idazkaritzan 4€tan.

LH3 students cooked a delicious lemon cake, they made it following David´s and granny´s instructions.

Beste urteetan bezala, KiVa Ikastola izateko konpromisoa berretsi dugu.

Irailaren 9an hasiera emango diogu 2019/2020 ikasturteari. Kontsultatu hemen horren inguruko informazio guztia.

2019/2020 ikasturtean Garraio zerbitzua erabiltzeko izen ematea.

2019/2020 ikasturtean Jantoki zerbitzua erabiltzeko izen ematea.

Eskolaz Kanpoko Ekintzetan izena emateko epea irailaren 13a arte zabalik izango dugu.

2019/2020 ikasturtean zerbitzu asistentziala erabiltzeko izen ematea.

Interesatuek curriculuma helarazi uztailaren 2a arte curriculumak@laudioikastola.eus helbidera edo Ikastolako idazkaritzara.

Udako oporretako lehen astea Zuhatza uhartean eman dute Laudio Iksatolako ikasleek aparteko eguraldi eta giroan murgilduta.

Eguraldia lagun, goiz ederra pasa zuten kobazulo barruko freskuraren babesean eta potxingo artean saltoka.

“Besteen larruan jartzen ikasi dugu, askotariko arrazoiengatik hainbat pertsonak bizi dizuzten egoera ahulak gureak balira bezala sentitzeko".

Orriak