Albisteak

Irailaren 9an hasiera emango diogu 2019/2020 ikasturteari. Kontsultatu hemen horren inguruko informazio guztia.

2019/2020 ikasturtean Garraio zerbitzua erabiltzeko izen ematea.

2019/2020 ikasturtean Jantoki zerbitzua erabiltzeko izen ematea.

Eskolaz Kanpoko Ekintzetan izena emateko epea irailaren 13a arte zabalik izango dugu.

2019/2020 ikasturtean zerbitzu asistentziala erabiltzeko izen ematea.

Interesatuek curriculuma helarazi uztailaren 2a arte curriculumak@laudioikastola.eus helbidera edo Ikastolako idazkaritzara.

Udako oporretako lehen astea Zuhatza uhartean eman dute Laudio Iksatolako ikasleek aparteko eguraldi eta giroan murgilduta.

Eguraldia lagun, goiz ederra pasa zuten kobazulo barruko freskuraren babesean eta potxingo artean saltoka.

“Besteen larruan jartzen ikasi dugu, askotariko arrazoiengatik hainbat pertsonak bizi dizuzten egoera ahulak gureak balira bezala sentitzeko".

Ekimen honen bidez DBH4ko ikasleak Unibertsitate esparrura hurbiltzen dira beraien interesen araberako ezagutza ezberdinei buruzko hitzaldietan parte hartuz.

Kontsultatu hemen Zozketan saritutako zenbaki guztiak. 1. saria: 3.177, 2. saria: 4.592, 3. saria: 6.538.

Laudio Ikastolako Artezkaritza Kontseiluak Kooperatibako bazkide guztiak 2019ko ekainaren 6an ospatuko den Ohiko Batzar Nagusira deitzen ditu.

Liburua dibertigarria izateaz gain, idazlearen nondik norakoak ezagutzea, askoz ere interesgarriagoa iruditu zaigu.

Ikastolako adin ezberdinetako ikasleek gai konkretu bati buruzko informazioa lortu dute, eta ondoren prestatutako testuaren grabaketa egin.

Garmendia Parra familiak eskuratu du saria

Orriak