Albisteak

Astebete igaro dugu Euskararen Nazioarteko Egunaren harira antolatutako ospakizun, hausnarketa eta gure hizkuntzaren erabilpena txertatu eta sustatzeko ekinemenetan murgilduta.

Baso, parke eta kaleetan aurki daitezkeen kolore anitzetako hostoez gain, mendietara joan dira asteburuan familiarekin perretxiko bila erakusketa antolatzeko.

Euskararen Nazioarteko Eguna ate joka dugula, Ahobizi eta Belarriprest Ikastolara hurbildu zaizkigu euskararen zuhaitza atontzen laguntzera

Lehen Hezkuntzako ikasleek Emakumeen aurkako indarkeriaren kontrako jarreraren ikur bilakatu den borobil morea osatu zuen azaroaren 25ean

Primerako ogitxoak prestatu dituzte, errezetari jarraituz eta forma desberdinak emanez.

Interesdunek curriculuma helarazi azaroaren 24a baino lehen curriculumak@laudioikastola.eus posta elektronikora.

Seaskak, Ipar Euskal Herriko Ikastolen Elkarteak, urtero argitaratzen duen egutegia salgai dugu Ikastolako idazkaritzan 4€tan.

LH3 students cooked a delicious lemon cake, they made it following David´s and granny´s instructions.

Beste urteetan bezala, KiVa Ikastola izateko konpromisoa berretsi dugu.

Irailaren 9an hasiera emango diogu 2019/2020 ikasturteari. Kontsultatu hemen horren inguruko informazio guztia.

2019/2020 ikasturtean Garraio zerbitzua erabiltzeko izen ematea.

2019/2020 ikasturtean Jantoki zerbitzua erabiltzeko izen ematea.

Eskolaz Kanpoko Ekintzetan izena emateko epea irailaren 13a arte zabalik izango dugu.

2019/2020 ikasturtean zerbitzu asistentziala erabiltzeko izen ematea.

Orriak