PARTAIDETZA

Zelan gauzatzen da familien partaidetza Ikastolan?

IKASTOLAKO PARTAIDETZA FOROAK

FAMILIEN LANKIDETZA EGUNEROKO FUNTZIONAMENDUAN

Ikastolaren funtzionamenduak planteatzen dituen erabaki nagusiak Kooperatiba egituraketak ebazten ditu eta berton familiek dute hitza eta erabakia. Asanbladan  adosten dira urteroko lanaren ildo nagusiak eta ondoren, egunerokoan, Artezkaritza Kontseilua, Eskola Kontseilua edo batzorde ezberdinetan bideratzen dira.
Jarduera pedagogikoari dagokionez, ikasmailako guraso bilerek informazio eta kontrasterako foroa eskaintzen dute. Formakuntza aukerak ere  eskaintzen zaizkie familiei hezkuntza jardunaldi, guraso eskola eta hitzaldien bidez.

Zelan bideratzen da informazioa Ikastolan?

INFORMAZIO KANALAK

FAMILIEKIN KOMUNIKATZEKO PROZEDURAK

Guraso eta ikasleekin komunikatzeko hainbat prozedura eta bide ditu Ikastolak. Prozedura eta bide horien helburua familia eta ikasleekin informazioa elkartrukatzea eta beraiengandik iritzi, proposamen eta hobekuntzak jasotzea da.

Bi motako komunikazio kanalak bereizten ditugu:

INFORMAZIO PERTSONALA
Eguneroko gorabeheren komunikazioa
Egunerokoan gertatzen den edozer lehenbailehen jakinaraztea oso inportantea da, bai Ikastolan irakasleek behatutakoa, bai etxean gertatu eta tutoreak jakin beharrekoa, esate baterako, gaixotasunak, istripuak, portaera arazoak... Holakoetan kanal zuzenena telefonoa da. Bestelako bideak dira ohar idatziak edota ikaslearen agenda. Kasu guztietan helburua informazioa modu azkarrean helaraztea da.
Tutore-guraso elkarrizketak
Ikasturtean zehar, beharrezkoa denean, tutore, guraso eta ikasleak elkartu egiten dira ikasturtea nola doan komunikatzeko eta egon daitezkeen arazoak bideratzeko.
Ebaluazio informeak
Oro har, ebaluazio bakoitzaren amaieran, ikaslearen kalifikapenak eta bestelako balorazioak jasotzen dituzten ebaluazio informeak bidaltzen dira etxeetara.

INFORMAZIO OROKORRA
Ikasmailako bilerak
Ikasturtearen aurkezpena, balantzea eta datorren ikasturteari begirako orientabideak eskaintzeko asmoz antolatzen dira.
Orri informatiboak
Asteartez argitaratzen dira. Ikastolaren egunerokoan sortzen diren gaien berri ematen dute: Eskolaz Kanpoko Ekintzak, Jantokia, Garraioa, Bekak, Ekintza puntualak....
Ikastola aldizkaria
Ikastolen Elkarteak argitaratutako hilabetekaria da. Ikastolen mugimenduaren jarduerari buruzko informazioa ematen du.
Informe Orokorrak eta barne buletinak
Asanbladetarako prestatzen dira. Kooperatibak organu honen bidez aztergai izaten dituen gaien inguruko informazioa ematen du: ekonomia, Artezkaritza Kontseiluaren osaketa, proposamen berriak... Era berean, asebetetze inkesten laburpena eta barne buletinak banatzen dira: ikasturterako eskolaz kanpoko ekintzen egitaraua eta Laudio Txikiko gela bakoitzerako argibide zehatza –Seaska, Katuka eta 2 urteko egokitzapena-.
Ikastolaren web gunea: www.laudioikastola.eus
Bertantxe duzue gida honetan azaltzen zaizun guztia eta Ikastolak argitaratzen dituen guraso ohar, menu orri eta txostenak. Horrez gain, aldiro-aldiro, Ikastolako agenda, ikastolan sortutako berriak edo egindako eta programatutako ekintzen irudiak eskaintzen ditu. Bisita ezazu.

Zelan bideratzen dira iradokizun, eskaera edo kexak?

ARRETA ZUZENA

FAMILIEN LANKIDETZA EGUNEROKO HOBEKUNTZAN

Ikastolako langileok gure lana ahalik eta ondoen egiten saiatzen gara, baina, logikoa denez, zer hobetu badugu. Ikastolako zerbitzuen erabiltzaile zaretenok etengabeko hobekuntzan paper garrantzitsua jokatzen duzue, egiten dituzuen iradokizun eta kexen bitartez. Horiek jaso eta bideratzeko sistema ezarrita daukagu Ikastolan:

Lehenengo eta behin, kexa edo iradokizuna dagokion gai edo arloaren arduradunari aurkezten zaio: alderdi pedagogiko edo akademikoari lotutakoen kasuan, tutoreari; garraio, administrazio edo eskolaz kanpoko ekintzei buruzkoak, idazkaritzan; jantokiari buruzkoak jantokiko arduradunari.

Iradokizun edo kexak arduradun zuzenen eskumena gainditzen badu edo aurreko mailetan behar bezalako erantzuna jaso ez duzuela uste baduzue, kexa edo iradokizuna ikasketa buruei, Artezkaritza Kontseiluko kideei edo zuzenean gerenteari edo zuzendari pedagogikoari bidali ahal diezue. Azken honi zuen iradokizun edo kexa bidaltzeko idazkaritzara ekarri edo posta elektronikoaz bidali: zuzendaria@laudio.ikastola.eus.

Jasotako kexa eta iradokizun guztiei ahalik eta eperik laburrenean (aste bete) erantzuteko konpromisoa har-tzen dugu. Batzuetan arazoak ez du berehalako soluziorik. Kasu horietan ere gaiari emango zaion trataeraz informatuko zaituztegu