Albisteak

Honekin, Laudio Ikastola KiVa Ikastola dela  eta jazarpena gelditzea denon lana dela gogoratu dugu.

Familian eta lagun artean euskararen erabilpena bultzatzeko ekimen gehiago iragarriko dituzte ikasturtean zehar.

Gelaz gela izan genituen Euskaraldia iragartzen eta arratsalde partean Kriskitin Euskara Taldeak izena emateko mahaia jarri zuen.

Laudio Ikastolako langileek azaroaren 23tik abenduaren 3ra ospatuko den Euskaraldiarekin bat egin dute.

Aiaraldea Gaur hedabideak Laudio Ikastolako HESIHES ikasle kooperatibak irailan egindako elkartasun bidaiari buruzko bideoa kaleratu berri du

Lehen Hezkuntzako Gorputz Heziketa irakaslearen ordezkapena. Curriculumak irailaren 25 arte jasoko dira.

Interesdunek curriculuma helarazi irailaren 11 arte curriculumak@laudioikastola.eus helbidera edo Ikastolako idazkaritzara.

Interesatuek curriculuma helarazi irailaren 4 arte curriculumak@laudioikastola.eus helbidera edo Ikastolako idazkaritzara.

Aurten programa guztiz berritu da, Ikastolako inguruarekin eta herriarekin kontaktua areagotuz

Ikasturte hasierako egunei buruzko informazioa eta eskola eta haurtzaindegi egutegiak.

2018/19an Jantoki zerbitzuan izena emateko argibideak eta formularioa.

2018/19an Garraio zerbitzuan izena emateko argibideak eta formularioa. Zerbitzuaren odutegiak.

Eskolaz Kanpoko Ekintzen eskaintza txostena eta izena emateko alta formularioa.

Curriculuma  helarazi uztailaren 5eko 12:00ak baino lehen curriculumak@laudioikastola.eus helbidera edo Ikastolako idazkaritzara.

Azken egunean finalak jokatu ondoren txapelketa amaitu duten guztiek diploma eskuratu dute.

Orriak