Albisteak

Lehen Hezkuntzako Gorputz Heziketa irakaslearen ordezkapena. Curriculumak irailaren 25 arte jasoko dira.

Interesdunek curriculuma helarazi irailaren 11 arte curriculumak@laudioikastola.eus helbidera edo Ikastolako idazkaritzara.

Interesatuek curriculuma helarazi irailaren 4 arte curriculumak@laudioikastola.eus helbidera edo Ikastolako idazkaritzara.

Aurten programa guztiz berritu da, Ikastolako inguruarekin eta herriarekin kontaktua areagotuz

Ikasturte hasierako egunei buruzko informazioa eta eskola eta haurtzaindegi egutegiak.

2018/19an Jantoki zerbitzuan izena emateko argibideak eta formularioa.

2018/19an Garraio zerbitzuan izena emateko argibideak eta formularioa. Zerbitzuaren odutegiak.

Eskolaz Kanpoko Ekintzen eskaintza txostena eta izena emateko alta formularioa.

Curriculuma  helarazi uztailaren 5eko 12:00ak baino lehen curriculumak@laudioikastola.eus helbidera edo Ikastolako idazkaritzara.

Azken egunean finalak jokatu ondoren txapelketa amaitu duten guztiek diploma eskuratu dute.

DBH3ko ikasleak Alboan eta Oxfam GKEetan joan dira bildutako materiala eramatera.

Itsasoa irudikatu dute Haur Hezkuntzako 3, 4 eta 5 urteko haurrek gelaz gela.

Ekainaren 15ean, 17:30ean, Laudioko plazan izango da hitzordua.

Hurrengo ikasturteari begira euskararen erabilgarritasuna eta ahozkotasuna sustatzeko ekimen gehiago antolatzeko asmoa du Euskara Taldeak.

Batzarra kooperatibaren egoitza sozialean burutuko da, Laudio herriko Motxotekale kaleko 16.an, Ikastolako Areto Nagusian, arratsaldeko 17:30ean lehenengo deialdian eta 18:00etan bigarrenean.

Orriak