ikasbidaia

Ikasbidaiaren aldeko moda desfilea antolatu dute DBH4ko ikasleek

Abenduaren 14an burutuko dute 19:00etatik aurrera Ikastolako kiroldegian.

El alumnado de 4º de ESO ha preparado un desfile de moda para financiar el viaje de estudios

Las entradas estan ya a la venta para la fiesta que celebrarán el 1 de diciembre en la sala Gazela.

DBH4ko ikasleek moda desfilea antolatu dute ikasbidairako dirua lortzeko

Sarrerak salgai dituzte dagoeneko abenduaren 1ean Gazela aretoan ospatuko duten jairako.

Ikasbidaiaren aldeko moda desfilea

Abenduaren 16an, ostirala, DBH4ko ikasleen ikasbidaiaren aldeko moda desfilea ospatuko dute Ikastolako kiroldegian 20:00etan

2015-16/40 OLENTZEROREN LAGUNTZAILEA / EZ OHIKO BATZAR OROKORRA / IKASBIDAIA

IKASBIDAIAREN ALDEKO MODA DESFILEA IKASTOLAN BURUTUKO DUTE

DBH4ko ikasleek ikasbidaiaren alde urtero antolatzen den moda desfilea Ikstolara bertora ekarriko dute aurten.  Hitzordua abenduaren 11n, ostirala, jarri dute, 20:00etan, Ikastolako frontoian.

Sarrerak salgai dituzte 3 euroren truke, edari bat eta hainbat zozketatarako zenbakia barne dutela.

3º DE ESO PREPARA YA EL VIAJE DE ESTUDIOS

El alumnado de 3º de ESO esta ya preparando el viaje de estudios que realizarán en 2016. En la fiesta de la Ikastola organizaron un mercadillo en el que sortearon una videoconsola Playstation 2. El número premiado ha sido el 75, y la persona ganadora puede reclamar el premio a través de la secretaría de la Ikastola.

DBH3ko IKASLEAK 2016ko IKASBIDAIA PRESTATZEN HASI DIRA

DBHko 3. maila amaitzera doazen ikasleak 2016an egin behar duten ikasbidaia prestatzen hasi dira. Ikastolako jaian merke azoka antolatu zuten eta berton Playstation 2 bideokontsola baten zozketa burutu zuten. 75 zenbakiari egokitu saio saria eta irabazleak ikastolako idazkaritzaren bitartez eska dezake saria.

DBH4koen IKAS-BIDAIAREN ALDEKO EKIMENAK

DBH4ko ikasleak ikas-bidaia prestatzen ari dira burubelarri eta hainbat ekintza antolatu dituzte xede horrekin dirua biltzeko.

2013-14/12 ZIRKULARRA: DBH4ko ikasbidaia / Ordezkapenak / Galdutako arropak / Kilometroak 2013 / Araba euskaraz 2014 / herri mobilizazioa

Subscribe to RSS - ikasbidaia